1403-01-28 08:27
152
0
89597
گلایه‌های صریح که مسئولان به منتخب مردم در خانه ملت گفتند؛

چالش‌های اعمال نفوذ با مشاغل سلیقه‌ای

روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرهای مختلف گلستان گلایه‌های خود را با منتخب مردم مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، گالیکش در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند و نسبت به رفع چالش‌های اعمال نفوذ در شغل‌های سلیقه‌ای تا قوانین مزاحم تاکید داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، چندی پیش سید نجیب حسینی منتخب مردم مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، گالیکش در مجلس شورای اسلامی پای صحبت‌های کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان نشست تا به رفع دغدغه‌های حوزه انتخابیه خود بپردازد و راهکارهای مناسبی را با استفاده از خرد جمعی در راستای رفع عدم توسعه‌یافتگی بیش از پیش استان همچنین راه‌های برون‌رفت از این مشکلات را اتخاذ کند.

حسینی: بودجه‌های برگشتی نشان‌دهنده کمک‌کاری است

منتخب مردم شهرستان‌های مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، گالیکش در مجلس شورای اسلامی با تبریک پاسخ کوبنده نظام جمهوری اسلامی به هتک حرمت‌ها و تحدی‌های رژیم جعلی صهیونیستی گفت: ما در عرصه نظامی به حمد خداوند تبارک و تعالی به جایگاه مطرحی در جهان نائل شده‌ایم که این مهم باید در سطح معیشت و رفاه مردم هم تجلی پیدا کند.

سید نجیب حسینی افزود: اینکه در یک اداره کل بودجه استان به خزانه بازگشت می‌خورد به معنای آن است که دستگاه نسبت به آن میزان اعتبار عودت شده کم‌کاری کرده است.

وی بیان کرد: اگر حرف از توسعه استان پیش می‌آید باید این توسعه در همه لایه‌های اجتماع اعم از شهرهای مرکزی تا دورترین روستاهای استان لمس شود.

منتخب مردم شهرستان‌های مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، گالیکش در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اینکه در روستایی فقر همچنان در کوچه‌های آن جولان بدهد شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

حسینی از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خواست تا در جلساتی نسبت به ارائه آمار بخشی در حوزه‌های انتخابی نمایندگان اقدام و راهکارهای مناسبی را در جهت رفع عدم توسعه یافتگی بیش از پیش استان و همچنین راه‌های برون رفت از این مشکلات را به نمایندگان آن حوزه ارایه دهند.

در ادامه روسای شهرستان‌های مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، گالیکش به عملکرد خود در این شهرستان‌ها پرداختند که مهمترین دغدغه آنان عدم تخصیص به موقع منابع، کم کاری در پرداخت تسهیلات، اعمال نفوذ در ایجاد شغل‌های سلیقه‌ای، و قوانین دست و پا گیر و فرصت‌سازی برای سوءاستفاده‌کنندگان بود.

خواجه‌مظفری: عملکرد مناسبی در گلستان داشته‌ایم

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در دیدار سید نجیب حسینی با کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با توجه به گستردگی برنامه‌های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اهمیت این برنامه‌ها در رشد و توسعه استان باید گفت بزرگترین پر مخاطب‌ترین وزارتخانه در مواجهه با نیازها و مشکلات جامعه است.

حسینعلی خواجه‌مظفری بیان کرد: ما در حوزه‌های روابط کار، اشتغال، تعاون، اجتماعی و فرهنگی و همچنین توسعه منابع و نیروی انسانی هر سال با توجه چشم‌انداز و تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی و به جهت تحقق برنامه‌ها و اهداف وزارت متبوع عملکرد مناسبی را در ارایه خدمت به مردم شریف استان ارایه می‌دهیم.

انتهای خبر

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.